Just another beautiful day...

Måndag, ny vecka, nya möjligheter... :P
Full av energi efter en helg med dom allra bästa och en massa mys!
Blev en mjukstart på jobbet idag och imorgon har jag sovmorgon minsann...

Blev fika och shopping efter jobbet idag, gjorde av med alldeles för mycket pengar egentligen...
Meeen fick ju slutlönen från gamla jobbet idag och lön igen på onsdag så jag ska nog överleva...
Det mesta jag handlade (iaf det som kostade mest) är till festen på lördag!
Det kommer att bli Awsome!

Har även tackat ja till extrajobb både torsdag o fredag trots att jag kanske inte är jätte pepp på det...
Men jag vill ha pengarna, nu gäller det att spara!!!

Tanken var ju att jag skulle åka till Thailand i februari o hälsa på en vän, själv om ingen annan var villig att följa med...
Men nu verkar det som att min älskade mamma oxå är sugen på att åka någonstans...
Min kära mamma som är en stark motståndare till Thailansresor ;) vill ju då såklart helst åka någon annan stans..
Så då vill jag åka till Jamaica eller liknande, hade vatt underbart!
Men men vi får se vart det blir, nu gäller det iaf att spara pengar som bara den!!!
O idag satte jag undan en heldel på sparkontot så det är en bra början iaf... =)

Nu återstår det ju dock ett problem...
Hade ju även tänkt tatuera mig för pengarna jag får denna veckan...
Ännu en sak som min mamma inte gillar... :P
Haha att jag ska ha så svårt för att göra saker emot hennes vilja...
MEN jag är trots allt vuxen, hade dock hoppats på att kunna dölja den liiiite längre än så om nu resan blir av...
Men men, det är mitt liv och bara jag som ska leva det :P

Har varit duktig och tränat idag igen :)
45min cardio och även lite armar...
Har ju bestämt mig för att lägga den mesta fokusen på just konditionen nu ett tag framöver...
Då jag vet att detta är min största svaghet och det jag behöver jobba mest på...
Men jag märker ju snabbt resultat, så det blir nog minsann bra detta oxå :)

Nu ska resten av kvällen spenderas i sängen framför tvn, massa mys...

And by the way...
Jag HATAR min dusch!!!
Hur i helvete tänker man när man har varmvattenbehållare i en lägenhet mitt inne i stan?!?!?
HATA!!!!!!

//Bella ♥

Love every day as if it would be your last....
It´s my time to shine!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0