Trust or lust...?!

Har en tendens att alltid tro det bästa om folk (för det är väl det man ska göra?!)
Skapa en egen uppfattning och ge alla en chans, trots att folk försöker skapa ens uppfattningar åt en...

O det är ju bra, iallafall tills dessa människor lyckas bevisa motsatsen...
Vilket tyvärr alldeles för ofta händer...
Ska man sluta tro gott om folk...
Lyssna på allt som alla andra säger, trots att det går emot vad jag tycker är rätt... :/

Svårt det där...
Just nu vet jag inte om jag kan lita på dig...
Jag vet inte om det du säger är sant, eller om du bara vill få allt att låta lite bättre...
Om du är helt ärligt, eller om du bara vill lyckas stärka ditt ego...

Trust or lust?!

Nääää men annars har denna veckan varit sjukt bra... 
Jobbat på världens bästa ställe, underbara barn, underbar personal o härliga föräldrar! =)
Imorgon blir det sista jobbdagen o sen är det helg, ME LIKE BIG TIME!

Hoppas på massa fredagsmys imorgon men får se hur det blir med det, annars blire fäääst!! =)

Nu ska jag försöka sova och bli av med en sjukt envis huvudvärk......

You make my head spin
and I hate that I like it

//Bella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0