When is it time to say goodbye..?

Tänker inte tillåta mig själv fler sömnlösa nätter, fler tårar...
Tänker inte tillåta mig själv att återigen hoppas och tro...

Jag gav dig något värdefull, något ömtåligt
Jag gav dig min tillit och mitt förtroende

Önskar att jag kunde gå tillbaks
om inte för att radera så för att förändra
Önskar att jag kunde stänga dessa dörrar
om inte för att glömma så för att leva vidare

Men oavsett vad jag vill tycka och tänka om dig
så kan jag inte
Mitt hjärta kommer alltid att slå ett extra slag för dig
Min själ kommer alltid att fortsätta hoppas på ännu en kyss från dig

Should I give up or should I give in?....



Denna helgen blev inte alls som jag hade hoppats på...
Men jag får nog skylla mig själv...
But don´t blame me for not trying...

Meeeen har haft en sjukt bra jobbvecka, o avslutade det alldeles fantastiskt med jobb på ett födelsedagsmingel igår..
Riktigt kul.... =)
Nu ligger jag hemma och dricker rosévin och väntar på att möta upp lite vänner så får vi se vart kvällen tar oss... :P


I might be the only one, and don´t ask me why, but I still belive in you...


//Bella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0