When nothing you can say is enough....

Ibland känner man sig bara så otroligt hjälplös...
Inget man säger eller gör kan få saker och ting att kännas bättre...
Inget ljus i världen är tillräckligt för att ta dig ut ur mörkret, ur skuggan...
Allt som sägs känns mer som en löjlig, patetisk ursäkt till att bara ha något sagt...
För jag vet att oavsett vad jag säger, och vad jag gör så kommer du fortfarande må dåligt...
Ditt hjärta skriker fortfarande efter hjälp och tårarna kan inte sluta rinna..
Frustrationen blir bara större och livet har aldrig någonsin känts mer hopplöst...

All kärlek och ömhet i världen känns otillräcklig, och jag har aldrig känt mig mindre än vad jag gör nu...
Det är inte mitt liv, inte huvudsakligen mitt problem, inget jag egentligen behöver bry mig om överhuvudtaget...
Om jag bara vänder mig om, stänger av, och går min väg...
Om jag bara önskar tillräckligt starkt att jag snart vaknar upp ur denna mardröm...
Kanske vaknar jag då, till en underbart vacker dag...
En underbart vacker värld...
Jag önskar med allt vad jag är värd, med hela mitt hjärta och hela min själ...

Jag är otillräcklig, men jag vill bara väl...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Can´t stop thinking about your look the other day
A look of guilt, but still a look of passion
Can´t stop thinking about your smile the other day
A smile of shame, but still a smile of love

I tried to convince myself that I´m over you
that I no longer want you in my life
That it´s so not worth it
One look from you and you totaly fuck up my mind

Now all I can think of is
your beautiful eyes
your amazing smile
the sound of your voice
the way I feel when you´re around
the way I miss you when you´re not here
the feeling I get when you touch me
the way my heart raise when you kiss me

I want you all over again
I want this to be real
I´m ready to give up and fall
I´m ready to belive in me
Belive in you
I´m ready to belive in us

Please don´t make me fall all over again just to break my heart
Please don´t be a fool and play the game all over again
Just be pure, be true
And I´ll do anything for you


//Bella ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0