Wonderful dreams...

Söndagsångest...

Har haft en sjukt bra helg, dock så var jag sjukt opepp igår helt utan anledning...
Så jag ber om ursäkt för att jag var sjukt tråkig men ibland blir det så hur myckt man än försöker...

Vet inte om det var fredagen som satte sina spår, blev ju lite väl full kanske..
Men mådde inte så dåligt igår, lr jo...
Men det gick över otroligt snabbt...

Jaja som sagt, ibland blir det bara så...

Fredagen var iaf sjukt bra, bästa på länge...
If only.....
Eller ja shit happends ;)

Är bokad på jobb nästan hela nästa vecka, underbart!
Så ska försöka ta mig till gymmt oxå, vet dock inte vad jag har gjort med min axel...
Men sjukt ont har jag iaf... :(


Miss the way it could have been
Miss the way you made me feel
Lonelyness is all I have...


//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0