Dream a little dream...

Somnade en stund innan, känner mig inte alls pigg och mest sådär allmänt hängig...
Inte alls kul, meeen hoppas på att det är mest psykiskt :P

Men anyhow....
Drömde något... magiskt och otäckt, eller ja jag vet inte hur det ska förklaras...
Men ni vet en såndär dröm som är så otäckt verklig att man när man vaknar undrar om det är så det är och om allt verkligen har hänt...
O detta var en dröm med en massa känslor, starka känslor...
O dom var precis lika starka när jag vaknade upp, sjukt otäckt....
Men samtidigt så var det så magiskt att jag inte kan sluta tänka på det...

Well well...
Måste sluta va så j*vla feg!!!!

Kollar på denna förbannade valdebatt och tycker att det är skrämmande...
*raderat*
Kom precis på att det förmodligen är bäst att hålla mina åsikter för mig själv, allt misstolkas så lätt...
Men jag vet vad jag ska rösta iaf, önskar dock att man kunde plocka lite från varje och bygga upp ett eget drömparti!
Kanske borde bli politiker... ;)
hahaha

Neee ut på ne ut på en promenad kanske, jobb 7.45-16.15 imorgon sen får vi se om det blev med än så...
Har ju inte fått några direkta svar, men vet inte heller om jag är särskilt sugen på att jobba 18 timmar i sträck :/

I hate the way you make me feel
I hate the way you look at me, the way you´re touching me
I hate the way I think of you, the way I miss you
You´re like adrenaline to me

You make my headspin!


//Bella

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0