First day in such a long time....

Good to be back!!
Har haft en toppendag på jobbet idag, underbar personal och underbara barn!!
Me Like!
Var tillochmed en liten kille som frågade om jag skulle komma imorgon, för det ville han jättemycket, han gillade mig! Det är så att man blir varm i hela hjärtat! ♥

Slutade 16.15 och då var det hem för att byta om, möta upp Sara och sen direkt till gymmet...
Blev ett ganska lugnt benpass med avslutning 10 minuter på löpbandet...
Gah måste verkligen sluta röka om jag ska komma någon stans med konditionen, höll på att dö jue!!!
Men är sjukt imponerad över att jag faktiskt sprang 10 minuter, det har nog aldrig hänt innan... :P

Imorgon jobbar jag 7.15-14, skönt att sluta tidigt, men eftersom jag har varit så sjukt trött idag så kan jag ju bara tänka mig hur jag kommer att känna imorgon :P
Men en runda till gymmet blir det iaf, inga undanflykter!!! :D

Ska snart försöka sova så jag orkar upp imon, gick ju inte så bra inatt dock då jag inte somnade förräns efter kl 4.. .
Massa tankar, sjukt jobbigt..
Tror det blev mycket efter lördagen, en massa minnen som revs upp...
Men men hoppas på bättre sömn inatt...

Vill inte, men jag saknar dig...
Om jag ändå bara kunde låta bli...

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0