Fullt ös!

Kort dag på jobbet idag, det gillas...
Jobbade 8-12.30 sen komm Sara och hämtade mig och vi fikade på Waynes, träffade Anna, Danne o Li och fikade med dom + Alexandra o lilla Hugo "Mowgli" =)
Himla mysigt! ♥
Anna fick sitt livs överraskning när Danne plocka fram en ring o ja....
Dom är nu förlovade, världens bästa Anna o Daniel
Grattis!

Sen blev det kaffe hemma hos Lina o Ekersved med Sara och efter det McD... :/
Blev ingen träning heller, fy för det...
Men är förkyld och även att det inte är så farligt just nu så vill jag inte träna ändå...

Imorgon o fredag blir det som sagt jobb på arena rosenholm, ska bli sjukt kul!

På lördag ska jag på bröllopsfest, o...
Det ska bli spännande...
Fullt ös medvetslös ;)

Tack för att du får något så litet att betyda så mycket
Tack för att du får en sådan liten sak att lysa upp hela min tillvaro
Tack för att du är just du
och för att jag får vara just mig med dig
Det är dumt, jätte dumt
Men jag gillar det

Nä nu tar jag tag i detta iaf och ger mig ut och går en runda, behöver det som f*n just nu...

//Bella



I´ll come back, soon I´ll be back....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0