Hummingbird heartbeat...

Tänk att något som fått dig att må så dåligt, något som fått dig att fälla tusentals tårar, något som fått ditt hjärta att gå i tusen bitar...
Allt detta som fått dig att känna dig så liten, så sårad, så oälskad...
Tänk dig att allt detta helt plötsligt känns sådär obetydligt, nästan som en mardröm du helt plötsligt vaknat upp ifrån och landat i en dröm fylld med fjärilar, rosa moln och lycka...

Så känner jag just nu...
Everything happens for a reason

Hade ett samtal med någon i söndags...
Ett samtal som befriade mig något så otroligt...
Ett ämne som är långt ifrån avslutat..
Något som kommer att bli svårt, svårare än någonsin...
Men ändå känns det så otroligt bra, för jag vet att du kommer att lyssna...
Jag vet att du kommer, om ändå inte helt och fullt men nästan, så kommer du att förstå...

Jag vet inte hur det kommer sig, inte heller varför...
Men det är inte mer än vad det är för stunden, och det gör mig så j*vla lycklig!
För just nu mår jag så sjukt bra, trots att det finns en massa saker som hade kunnat vara så mycket bättre, saker som borde skapa inre kaos, panik och ångestattacker!
Men just nu känner jag mest lugn, lycka och lugn och jag tänker ta till vara på detta...

´Cause life´s a Bitch, you´ll never know when it ends...

//Bella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0