Viktiga val i livet...

Har snurrat en heldel tankar den senaste tiden, de flesta handlar om att jag vill bort...
Jag vill komma här ifrån, göra något annat, bara dra!
Har känt såhär innan oxå men långt ifrån såhär starkt...
Men att dra iväg 4-5 månader, jobba, leva livet och bara va...
Det hade varit underbart just nu, har funderat på en heldel olika alternativ....
O ja, det skulle nog kunna bli bra...
Men vi får se hur det blir, ingenting är omöjligt!

Har även funderat på en annan sak, lr ja det är ju ingen nyhet...
Men nu är det nog dax för en ny tatuering...
Denna gången blir det en text, på latin...
Lovely!
Ska bara fundilera ut exakt vart jag vill ha den någon stans, vet ungefär, men det är ju sånt som kan ändras... :P

Ikväll blir det fest, med en massa underbara människor, kan nog bli Amazing..!!!
Om jag bara kan piggna till lite, är otroligt nog lite bakfull idag, trots att jag tog det ganska lugnt med drickat igår och inte ens var full.... ;)
Fick precis ett samtal om att det tillochmed kanske blir Wallmans ikväll, sounds like fun! ;)

Hur underbart är det inte när man kan umgås med någon, som får en att må så otroligt bra långt in i själen...
Utan att det ska behöva vara sådär komplicerat och jobbigt..
Änsålänge iaf.... :P
I Love it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0