The Future is everything

Igår var jag och tittade på en lägenhet genom en kollega vars dotter som vill bli av med sin 2a!
Blev lite smått förälskad och var alldeles lyrisk när jag kom hem och berättade om den för min kärlek!
Han blev nyfiken och under dagen idag så bokades ett nytt möte in för lägenhetsvisning!

Jobbade till 17.45 och sen var det visning 18.00

Bejb gillade lägenheten precis lika mycket som jag ♥
Det är några småsaker som hade kunnat vara bättre men tror ändå att det mesta går att fixa till! :) 
Det kändes verkligen superbra!

Gick därifrån och kände oss sjukt nöjda och konstaterade ganska snabbt att vi var rätt sålda båda två!
Så blir det som vi vill och vi får lägenheten så flyttar vi 1a maj :)
Ska isåfall bara försöka bli av med min lägenhet tidigare, men det verkar inte vara några problem!
Får hålla tummarna på att allt går som vi vill :)

It´s gonna be Awsome

Allt känns så perfekt just nu!
Trots att jag önskar att mycket av det som händer nu bara kunde försvinna....
Har hittat världens finaste ♥ att dela glädje och sorg med
Har underbara vänner
Har ett jobb där jag trivs otroligt bra

Det blir bara bättre!

Om mindre än en vecka är det dagen jag längtat efter nu en hel evighet (det känns så iaf).
Och det enda jag kan säga är Lycka.....


I ♥ You Bejb

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0