Back on track!

Hej hej!
Det var ju ett tag sedan man skrev här nu.
Det beror väl mest på att den bittra Bella som hade så himla mycket tankar och funderingar kring allting, och ett stort behov av att få ventilera, inte riktigt existerar längre!

Visst så finns det fortfarande tankar och funderingar, vissa saker lämnar en aldrig.
Men behovet av att ventilera för andra än mig själv (även om inte en endaste hade läst) finns inte längre...

Men det är sjukt intressant för mig och mitt mående idag att läsa igenom det som, har skrivits här.
Det är enheldel värdefulla tankar och massvis med känslor!

Men nog om det!

Vad händer i mitt liv?
Jag bor med mitt livs kärlek och vårat lilla lakritstroll o våran mysiga 2a och trivs alldeles fantastiskt bra! ♥
Jobbar på ett fantastiskt ställe med underbara barn, föräldrar och personal...
Så ja, jag trivs rätt bra just nu :)
Nästa resa är på ingång och trots den Thailandshatare som jag en gånga var så blir det förmodligen just där vi hamnar denna gången med :P

Något annat som hänt är att en av mina absolut bästa vänner har flyttat ifrån mig :/
Gillar inte det där skånelandet som sitter inne med 2 av mina bästa vänner!!! :O

O Marina du har lämnat ett stort tomrum efter dig!
Jag saknar dig massvis och tycker att du kan komma hem snart, o så kan du stanna här ♥

Ja mycket är det som har hänt, mestadels fantastiska saker så det ska jag inte tjata sönder ;)

Och vem vet kanske blir det en uppdatering eller två här, det är ju ganska kul att skriva...
Men vad skriver man om när man inte är arg på livet och hatar alla?
Det är något jag måste försöka ta reda på, tills dess blir det nog mest bara en massa struntsaker :P

XOXO

Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0