Älskar våren

Kan inte låta bli att le, älskar detta fantastiska vädret!!
Idag har jag och Boo varit på 2st riktiga långpromenader...
Man märker på lilla Boo att ju varmare det blir desto jobbigare har han det med andningen, som alla hundar såklart, men än mer med en plattansiktad sådan ;)

Det blev en fika med lillasyster på uteservering och hur länge har man inte längtat efter det?
Satt där utan att gnälla tillochmed, det var ju inte ens kallt :D

Kvällspromenaden med Mopsen var näst intill magisk...
Det var alldeles vindstilla, himlen hade otroliga färger, fåglarna väsnades och det var ljummet i luften...
Åh så mysigt vi hade det Mopsen och jag!!
Det enda som saknades var min älskling, stackarn är ju på utbildning... i så är han sjuk med... :/

Tänk att man kan sakna någon så mycket på så kort tid...
Jag menar en människa som man träffar mer eller mindre varje dag, och så helt plötsligt av olika anledningar så är inte personen där varje dag...
Visst är det så att man börjar sakna redan samma dag som dom försvinner?!
Tur han kommer tillbaka, min man... <3

Ooo idag har jag ju varit duktig, dammsugit, skurat golv o diskat en helvetisk disk... Awesome by me :P

Nu är det dax för en liten promenad i parken, en dusch och sen sängen...
Imorgon blir det jobb och sen tvättstugan (sjukt spännande liv)... :P

Puss Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0