Söndag

Har haft en Awesome helg med underbara människor och så min älskling som har varit iväg hela veckan, o som lämnar mig igen ikväll...
Men nu är det sista veckan på utbildningen så sen har jag honom hemma igen, precis där han ska vara... <3

Funderar lite på att ställa ut älskade Boo, det är en utställning i hässleholm i maj, kanske blir en anmälan där :)
Är ju väldigt oerfaren och har en väldigt stirrig hund, lite socialt handikappad skulle man kunna säga :P men det hade varit kul att testa o få en bedömning, o så vet jag att uppfödarna gärna vill att han ska ställas ut :)

Får fundera lite till på det, sista Anmälningsdatumet var i april så vi kan tänka lite till :)

Puss Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0